Víkend začíná, aneb..
Datadisk World of Warcraft: Cataclysm byl oznámen na BlizzConu v USA v Anahaimu 21.8.2009. Starověké zlo dřímá v Deepholm, doméně země, naházející se v Elementární rovině. Ukryt daleko v ústraní svatyně, vyčkával zkažený dračí aspekt Deathwing, zotavující se z ran, které utrpěl při poslední bitvě proti Azerothu, na chvíli, kdy bude moci, ve jménu ohně, přetvořit celý svět. Brzy se Deathwing ničitel vrátí zpět do Azerothu a jeho erupce, pocházející z Deepholm, roztrhají celý svět a zanechají hnisající rány napříč všemi kontinenty. Zatímco Horda a Aliance budou spěchat k epicentru samotného Cataclysmu, království Azerothu budou svědky seizmické změny v síle/moci. Vznícení války samotných elementů, zapříčiní povstání pochybných hrdinů, kteří se budou snažit uchránit zjizvený a poničený svět od jeho naprosté devastace.
Základní info
Hranice nejvyššího levelu bude posunuta na 85. Do hry bude přidán nový systém tzv. Cesta Titánů (Path of the Titans), která bude sloužit k dalšímu rozvoji vaší postavy i po dosažení maximálního levelu. Do talentových stromů jednotlivých povolání nepřibudou nové talenty. Přibudou 2 nové rasy: Goblini k Hordě a Worgeni k Alianci. Hlavní představitel zla nebude nikdo jiný než samotný Deathwing V Azerothu budete moci létat na létacích mountech. Bude přidán nový Guild systém, který bude guildám dodávat spousty výhod. Guilda bude mít 20 "levelů", kterých se bude dosahovat pomocí raidování, denních akcí a battlegroundů. Tyto guild "levely" budou sloužit k odemknutí guildovního talentového stromu, do kterého se budou moci investovat talenty z těchto 20 levelů. V guild talent stromech bude například: levnější opravování, menší ztráta durablity předmětů při umírání, hromadné oživování mrtvých, a další... . Blizzard se chce nadále soustřeďovat na tzv. fázové příběhy (řetězové questy), kde se pro Vás mění krajina v zívislosti na tom, jak plníte jednotlivé úkoly tohoto příběhu. Spousta talentů bude předělána tak, aby byly zábavnější. Do hry přibudou tzv. pasivní talentové bonusy, které budou např. závislé na tom, kolik talent bodů máte investovaných v jednotlivých talentových stromech, např. Rogue zaměřen na strom Assassination by mohl jako pasivní bonus dostávat bonusové zranění k jedům, atd. Bude možno si srovnávat své charaktery v charakter listu podle několika různých bodů. Blizzard stále pracuje na upravování dance (tancování) ve hře. Pravděpodobně se dočkáme nějakých nových tanců. Casteři konečně dostanou Legendary item v jednom z prvních raidů Cataclysmu. Cataclysm změní způsob, jakým jsou učeny ability. Ranky abilit jsou pryč a místo nich přichází automatické zlepšování ability úměrně aktuální úrovni. Neexistují žádné plány, podle kterých by se hráči v Cataclysm mohli naučit více, jak dvě primární profese. Neexistují žádné plány, podle kterých by si hráči v Cataclysm mohli vytvořit více specializací pomocí Dual-Spec systému. Batohy by se v Cataclysm měli o něco zvětšit. Nikdy nebudete moci očistit Corrupted Ashbringer. Vývojáři chtějí, aby se ze shamana stal mnohem lepší AE (plošný) healer. Chain Heal by měl nyní healovat daleko více. Vícemístní létající mounti by se měli v budoucnosti objevit ve hře. Hráči s craft profesí si možná budou moci, po splnění některého achievementu/achievementů, vyrobit 310% létacího mounta. Dispell Magic bude mít nyní každé povolání schopné healovat, problémem by měly představovat ostatní debuffy. Pomocí profese Engineering si budete v budoucnu moci vyrobit luky(bows). Pokud již vlastníte nějakého 310% létající mounta, měli byste být schopni zrychlit všechny vaše 280% létající mounty na 310% létající mounty, díky tomu si budete moci vybrat létajícího mounta podle chuti, bez ohledu na to, jak je rychlý.
Zbytek článku na: wowcenter.cz/